Oferta

Oferta


JOGA

Praktyka jogi polega na uważnym wejściu w pozycję (asanę) i pozostaniu w niej przez odpowiedni czas bądź na płynnym przechodzeniu z pozycji do pozycji. Ćwiczący stale docierają do granic swoich możliwości i przechodząc je, osiągają postępy i terapeutyczne efekty. Podczas jogi wykorzystywane są takie pomoce, jak: koce, kostki, paski. Umożliwiają one doświadczanie dobroczynnego działania asan osobom o znacznych indywidualnych ograniczeniach. Szczegółowo opracowane pozycje leczą różne dolegliwości prowadząc ćwiczącego ku pełnemu zdrowiu. Każda sesja kończy się pozycjami relaksacyjnymi. Joga czyni ciało silnym, sprężystym, zdrowym, pełnym energii, a ruchy stają się płynne i harmonijne. Regularna praktyka pomaga zlokalizować i zlikwidować napięcia w organizmie. Joga ma najlepszy, niemalże leczniczy wpływ na schorzenia narządów ruchu, kręgosłupa, na reumatyzm, a także artretyzm. Wykonywanie niektórych ćwiczeń stymuluje nerwy rdzeniowe i pozwala rozciągnąć się kręgosłupowi. Poprawia krążenie krwi a także łagodzi bóle wzrostowe. Dodatkowo joga uczy prawidłowego oddychania, wyrabia nawyk przyjmowania prawidłowej, wyprostowanej postawy, uczy jak pracować nad własnym umysłem oraz zapoznaje z metodami relaksacyjnymi, pokazuje, jak rozpoznawać swoje możliwości, podpowiada, w jaki sposób pokonać stres.

 

Zajęcia polecane dla wszystkich. Zajęcia poranne polecamy osobom 50+.

  


PILATES

To znakomity sposobem na wypracowanie prawidłowej postawy ciała oraz zdrowego, swobodnego poruszania się z zachowaniem bezpieczeństwa kręgosłupa. System ćwiczeń, który pozwoli w spokojny i kontrolowany sposób wzmocnić nasze mięśnie głębokie ciała odpowiedzialne za równowagę i stabilizację kręgosłupa oraz miednicy. Dodatkowo rozciągamy i wydłużamy wszystkie mięśnie.
Zajęcia przeznaczone dla wszystkich, w szczególności dla osób, które z powodu jakichkolwiek ograniczeń nie mogą sobie pozwolić na dynamiczny trening.  


TBC
Total Body Conditioning

Trening ogólnorozwojowy dla całego ciała: zawiera ćwiczenia wzmacniające i wysiłek aerobowy. Kompleksowy cel i rezultaty w postaci przyśpieszania procesu spalania tkanki tłuszczowej, poprawy kondycji i wytrzymałości mięśniowej. W zajęciach tych wykorzystujemy różnego rodzaju przybory, jak: ciężarki, gumy, stepy, czasem piłki i sztangi.


Zajęcia przeznaczone dla wszystkich, również dla osób zaczynających swoją przygodę z fitness.

 


STEP

Zajęcia, podczas których używamy platformy - stepu. Trening polega na stopniowej nauce choreografii, która daje nam mnóstwo radości oraz poprawia naszą pamięć i koordynację ruchową. Instruktor krok po kroku wprowadza i naucza dane elementy choreografii a te na koniec zajęć tworzą zaskakującą całość. Lekcja, podczas której spalicie mnóstwo kalorii i tkankę tłuszczową oraz poprawicie swoją kondycję i siłę mięśni nóg. Przy tym wspaniała, energetyczna zabawa.

 

Zajęcia przeznaczone dla osób, które postawiły już pierwsze kroki na sali fitness.


ROLLMASAŻ

Rollmasaż to prosty, ale niezwykle skuteczny sposób na piękną i szczupłą sylwetkę. Jego działanie opiera się na tradycyjnej chińskiej metodzie masażu rolkowego. Polega na masowaniu całego ciała za pomocą drewnianych, wyprofilowanych rolek, umieszczonych w ruchomym bębnie.

 


BPU
(Brzuch Pośladki Uda)

Trening wzmacniający wybrane partie mięśni – modeluje sylwetkę, dodaje siły, sprężystości i pewności siebie. Trening statyczny, na matach. Pracują uda, pośladki i mięśnie brzucha, wzmacniane są mięśnie grzbietu. Jeśli chcesz, by Twoje uda, pupa i brzuch były piękniejsze, koniecznie wypróbuj BPU!

 

Trening przeznaczony dla każdego.

 


TRENING  FUNKCJONALNY

To rodzaj intensywnych ćwiczeń, których celem jest wszechstronne wzmocnienie mięśni bez rozbudowywania masy mięśniowej. Polega na imitowaniu ruchów, które wykonujemy na co dzień przy zwykłych czynnościach, ale w szybszym tempie i z wieloma powtórzeniami. Trening funkcjonalny imituje ruchy, które wykonujemy na co dzień. Poprawia kondycję, rzeźbi sylwetkę, pomaga w treningu mięśni głębokich.
To trening praktycznie dla każdego i każdy z nas powinien tego typu treningu skosztować.

ZUMBA

To zainspirowane rytmami latynoskimi niesamowite połączenie tańca i fitness. ZUMBA jest łatwa dla wszystkich. Proste kroki taneczne, świetne kombinacje ruchów i motywująca muzyka stwarza atmosferę super imprezy i totalnie porywa nas do zabawy. Zumba jest znakomita dla umysłu, duszy i ciała a przede wszystkim... uzależnia! Na tych zajęciach wypocicie się, spalicie mnóstwo kalorii, poprawicie koordynację ruchową, nabierzecie pewności siebie i wyzwolicie endorfiny – hormony szczęścia.

 

Polecana dla wszystkich.

 


Gimnastyka 50+

Gimnastyka dla seniorów, którą Państwu proponujemy, to świetna propozycja na utrzymanie ciała w dobrej kondycji i zdrowiu. Ćwiczenia wzmacniają mięśnie, zwiększają ruchomość stawów i pomagają zwalczać oraz zapobiegać bólom kręgosłupa na wszystkich jego odcinkach. Program zajęć jest dostosowany do możliwości ruchowych uczestników i tak ułożony, by zmniejszyć do minimum ryzyko urazów i kontuzji. Ćwiczenia gimnastyczne 50+ poprawiają kondycję i wytrzymałość, wpływają pozytywnie na ogólne samopoczucie, relaksują i dodają energii. Są najlepszą receptą na zdrowie i codzienne czerpanie radości z życia. Gimnastyka 50+, to najlepszy sposób na odkrycie źródła młodości i witalności. Brak codziennego ruchu, praca za biurkiem (coraz dłuższa ze względu na wydłużenie wieku emerytalnego) i niewłaściwa dieta prowadzą do poważnych problemów zdrowotnych. Skorzystajcie Państwo z naszych zajęć dla seniorów i sprawcie, żeby wasze ciało pozostało w dobrej kondycji.

komsz logo www 350x87px

logo fitness

TKKF logo 350x81px