56 621 00 28 / 518 640 702 Poniedziałek - Czwartek 8.00-15.00 i 15.30-20.30, Piątek 8.00-15.00

images/iacf6.jpg

Fitness TKKF

Fitness Klub TKKF Ośrodek Terapii Ruchowej rozpoczął swoją działalność 01.03.2016 r. Miejsce to stworzyli ludzie, którzy od wielu lat z zamiłowaniem zajmują się sportem i zdrowym trybem życia. Chcemy zarazić Was tą pasją! Nie ma dla nas znaczenia Twoja płeć, wiek czy rozmiar. Chcemy podzielić się z Wami naszą wiedzą i doświadczeniem na temat treningu, diety i fit stylu życia. Naszym atutem jest profesjonalna kadra, ciekawe, innowacyjne zajęcia i projekty sportowe oraz rodzinna atmosfera. Naszym indywidualnym podejściem do każdego z Was sprawimy, że zawsze będziesz chciał do nas wrócić. Troszcząc się o swoje ciało i zdrowie, inwestujesz we własną zdrową przyszłość.

 

Nie zwlekaj! Czekamy na Ciebie!


Nasz Klub oferuje szereg zajęć z fitnessu, na mini siłowni i w ramach terapii ruchowej.




Oferta


JOGA

Praktyka jogi polega na uważnym wejściu w pozycję (asanę) i pozostaniu w niej przez odpowiedni czas bądź na płynnym przechodzeniu z pozycji do pozycji. Ćwiczący stale docierają do granic swoich możliwości i przechodząc je, osiągają postępy i terapeutyczne efekty. Podczas jogi wykorzystywane są takie pomoce, jak: koce, kostki, paski. Umożliwiają one doświadczanie dobroczynnego działania asan osobom o znacznych indywidualnych ograniczeniach. Szczegółowo opracowane pozycje leczą różne dolegliwości prowadząc ćwiczącego ku pełnemu zdrowiu. Każda sesja kończy się pozycjami relaksacyjnymi. Joga czyni ciało silnym, sprężystym, zdrowym, pełnym energii, a ruchy stają się płynne i harmonijne. Regularna praktyka pomaga zlokalizować i zlikwidować napięcia w organizmie. Joga ma najlepszy, niemalże leczniczy wpływ na schorzenia narządów ruchu, kręgosłupa, na reumatyzm, a także artretyzm. Wykonywanie niektórych ćwiczeń stymuluje nerwy rdzeniowe i pozwala rozciągnąć się kręgosłupowi. Poprawia krążenie krwi a także łagodzi bóle wzrostowe. Dodatkowo joga uczy prawidłowego oddychania, wyrabia nawyk przyjmowania prawidłowej, wyprostowanej postawy, uczy jak pracować nad własnym umysłem oraz zapoznaje z metodami relaksacyjnymi, pokazuje, jak rozpoznawać swoje możliwości, podpowiada, w jaki sposób pokonać stres.

 

Zajęcia polecane dla wszystkich. Zajęcia poranne polecamy osobom 50+.

  


PILATES

To znakomity sposobem na wypracowanie prawidłowej postawy ciała oraz zdrowego, swobodnego poruszania się z zachowaniem bezpieczeństwa kręgosłupa. System ćwiczeń, który pozwoli w spokojny i kontrolowany sposób wzmocnić nasze mięśnie głębokie ciała odpowiedzialne za równowagę i stabilizację kręgosłupa oraz miednicy. Dodatkowo rozciągamy i wydłużamy wszystkie mięśnie.
Zajęcia przeznaczone dla wszystkich, w szczególności dla osób, które z powodu jakichkolwiek ograniczeń nie mogą sobie pozwolić na dynamiczny trening.  


TBC
Total Body Conditioning

Trening ogólnorozwojowy dla całego ciała: zawiera ćwiczenia wzmacniające i wysiłek aerobowy. Kompleksowy cel i rezultaty w postaci przyśpieszania procesu spalania tkanki tłuszczowej, poprawy kondycji i wytrzymałości mięśniowej. W zajęciach tych wykorzystujemy różnego rodzaju przybory, jak: ciężarki, gumy, stepy, czasem piłki i sztangi.


Zajęcia przeznaczone dla wszystkich, również dla osób zaczynających swoją przygodę z fitness.

 


STEP

Zajęcia, podczas których używamy platformy - stepu. Trening polega na stopniowej nauce choreografii, która daje nam mnóstwo radości oraz poprawia naszą pamięć i koordynację ruchową. Instruktor krok po kroku wprowadza i naucza dane elementy choreografii a te na koniec zajęć tworzą zaskakującą całość. Lekcja, podczas której spalicie mnóstwo kalorii i tkankę tłuszczową oraz poprawicie swoją kondycję i siłę mięśni nóg. Przy tym wspaniała, energetyczna zabawa.

 

Zajęcia przeznaczone dla osób, które postawiły już pierwsze kroki na sali fitness.


ROLLMASAŻ

Rollmasaż to prosty, ale niezwykle skuteczny sposób na piękną i szczupłą sylwetkę. Jego działanie opiera się na tradycyjnej chińskiej metodzie masażu rolkowego. Polega na masowaniu całego ciała za pomocą drewnianych, wyprofilowanych rolek, umieszczonych w ruchomym bębnie.

 


BPU
(Brzuch Pośladki Uda)

Trening wzmacniający wybrane partie mięśni – modeluje sylwetkę, dodaje siły, sprężystości i pewności siebie. Trening statyczny, na matach. Pracują uda, pośladki i mięśnie brzucha, wzmacniane są mięśnie grzbietu. Jeśli chcesz, by Twoje uda, pupa i brzuch były piękniejsze, koniecznie wypróbuj BPU!

 

Trening przeznaczony dla każdego.

 


TRENING  FUNKCJONALNY

To rodzaj intensywnych ćwiczeń, których celem jest wszechstronne wzmocnienie mięśni bez rozbudowywania masy mięśniowej. Polega na imitowaniu ruchów, które wykonujemy na co dzień przy zwykłych czynnościach, ale w szybszym tempie i z wieloma powtórzeniami. Trening funkcjonalny imituje ruchy, które wykonujemy na co dzień. Poprawia kondycję, rzeźbi sylwetkę, pomaga w treningu mięśni głębokich.
To trening praktycznie dla każdego i każdy z nas powinien tego typu treningu skosztować.

ZUMBA

To zainspirowane rytmami latynoskimi niesamowite połączenie tańca i fitness. ZUMBA jest łatwa dla wszystkich. Proste kroki taneczne, świetne kombinacje ruchów i motywująca muzyka stwarza atmosferę super imprezy i totalnie porywa nas do zabawy. Zumba jest znakomita dla umysłu, duszy i ciała a przede wszystkim... uzależnia! Na tych zajęciach wypocicie się, spalicie mnóstwo kalorii, poprawicie koordynację ruchową, nabierzecie pewności siebie i wyzwolicie endorfiny – hormony szczęścia.

 

Polecana dla wszystkich.

 


Gimnastyka 50+

Gimnastyka dla seniorów, którą Państwu proponujemy, to świetna propozycja na utrzymanie ciała w dobrej kondycji i zdrowiu. Ćwiczenia wzmacniają mięśnie, zwiększają ruchomość stawów i pomagają zwalczać oraz zapobiegać bólom kręgosłupa na wszystkich jego odcinkach. Program zajęć jest dostosowany do możliwości ruchowych uczestników i tak ułożony, by zmniejszyć do minimum ryzyko urazów i kontuzji. Ćwiczenia gimnastyczne 50+ poprawiają kondycję i wytrzymałość, wpływają pozytywnie na ogólne samopoczucie, relaksują i dodają energii. Są najlepszą receptą na zdrowie i codzienne czerpanie radości z życia. Gimnastyka 50+, to najlepszy sposób na odkrycie źródła młodości i witalności. Brak codziennego ruchu, praca za biurkiem (coraz dłuższa ze względu na wydłużenie wieku emerytalnego) i niewłaściwa dieta prowadzą do poważnych problemów zdrowotnych. Skorzystajcie Państwo z naszych zajęć dla seniorów i sprawcie, żeby wasze ciało pozostało w dobrej kondycji.

bowl

Nasi instruktorzy

Posiadamy wykfalifikowaną kadrę instruktorów

Aga
Karolina
Krzysztof
Jarosław
Paulina
Anna
aga

Absolwentka biologii na UMK w Toruniu, instruktorka rekreacji ruchowej ze specjalnością fitness, profilaktyka zdrowotna 50+ oraz aqua fitness. Pasjonatka zajęć na stepie, wzmacniających i prozdrowotnych. Nie wyobraża sobie życia bez aktywności fizycznej i promuje ją na różne sposoby. Stale poszerza swoją wiedzę i umiejętności m. in. poprzez uczestnictwo w różnych szkoleniach, warsztatach, a także konwencjach fitness. W fitness klubie TKKF prowadzi zajęcia: step, bpu oraz gimnastyka 50+.

aga

Instruktor rekreacji ruchowej ze specjalnością fitness – nowoczesne formy gimnastyki oraz fitness – ćwiczenia siłowe. Ukończyła liczne szkolenia dodatkowe, m.in. w Reebok University. Licencjonowany Instruktor Zumba. Trener personalny MIQ, trener personalny BLS Polskiego Stowarzyszenia Sylwetka. Trener personalny Body Fitness i trener Muscle IQ KOMSz Pasjonatka form body&mind, instruktor Pilates. Entuzjastka zajęć na stepie. Posiada wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć 50+. Menedżer Sportu i Rekreacji. W swojej pracy zorientowana na indywidualne potrzeby klienta. Dba o jak najlepszą atmosferę w grupie.

aga

Ćwiczeniami opartymi na jodze zajmuję się od końca lat siedemdziesiątych . Bazuję na ćwiczeniach pochodzących z różnych szkół jogi, szukając tych najbardziej przystępnych a jednocześnie efektywnie pracujących z ciałem. Moim celem jest spowolnienie procesu starzenia się organizmu. Na zajęciach promuje również wiedzę nie tylko z zakresu jogi , ale także hydroterapii , doceniając efekty jej działania na zdrowie człowieka. Mając świadomość powszechnego braku czasu, zachęcam również do ćwiczeń izometrycznych , które ze względu na łatwość i przystępność wykonania, możemy stosować w każdej chwili. Łączenie wszystkich tych technik daje bardzo korzystne efekty praktycznie u wszystkich stosujących je osób. To poszukiwanie ćwiczeń i sposobów pomagających uzyskanie lepszej sprawności ciała niezależnie od wieku kontynuuję do dnia dzisiejszego.Trener osobisty i instruktor rekreacji ruchowej w specjalności profilaktyka zdrowotna 50+ oraz w rekreacji ruchowej w specjalności nordic walking.

jarek instr

Absolwent Akademii Wychowania Fizycznego i Sportu w Gdańsku na kierunku wychowania fizycznego oraz Studiów Podyplomowych o kierunku odnowa biologiczna.

Jest Instruktorem samoobrony, narciarstwa zjazdowego, ćwiczeń siłowych, Trenerem personalny. Ukończył kurs żywienia i suplementacji. Przez kilkanaście lat pracował jako instruktor wychowania fizycznego. Obecnie prowadzi gabinet odnowy biologicznej w zakresie masażu, kinezyterapii oraz żywienia i suplementacji.

paulina

Instruktor rekreacji ruchowej ze specjalnością fitness – nowoczesne formy gimnastyki oraz hatha joga. Pasjonatka wszelkiej formy zajęć fitness jak i jogi. Ciągle kształci się w kierunku fitness odbywając różne szkolenia jak i uczestniczy w warsztatach oraz konwencjach fitness. Zawsze uśmiechnięta i pozytywnie nastawiona do wszystkich. Do każdego ucznia podchodzi indywidualnie i stara się zaspokoić potrzeby ruchu wszystkich osób, tych słabszych fizycznie jak i tych mocniejszych. W fitness klub TKKF prowadzi zajęcia z jogi.

IMG 2768

Z aktywnością fizyczną związana od 2008 r., gdy poczuła potrzebę uzupełnienia swojej wiedzy o ruch fizyczny. Zakochana w nordic walking-u i wszystkich formach z nim związanymi - aqua nordic walking, gymstick czy nordic blading. Od 2011 r. waścicielka NordicMania Studio Sportu, które powstało dzięki dotacji unijnej. Regularnie pogłębiająca wiedzę nt aktywności fizycznej poprzez zdobywanie kolejnych uprawnień jak tytuł trenera personalnego, instruktora profilaktyki zdrowotnej 50+, instruktora fitness - nowoczesne formy gimnastyki, czy instruktora aqua fitnessu przy Toruńskim Związku TKKF. Lubiąca pracę z kobietami w ciąży
- szkolenie AWF Gdański/ Anna Szumilewicz. Wielka fanka zdrowej żywności. W FItness klubie TKKF prowadzi zajęcia gimnastyka 50+

Troszcząc się o swoje ciało i zdrowie, inwestujesz we własną zdrową przyszłość.

Rozpocznij zmiany z nami!

Kontakt
 

Nie pamiętasz hasła? To nie jest problem. Wpisz poniżej swój adres poczty elektronicznej podany podczas rejestracji i wybierz przycisk „Wyślij”. Otrzymasz specjalny kod umożliwiający zalogowanie się i dokonanie zmiany hasła.
Sprawdź za kilka chwil swoją skrzynkę pocztową. Gdy otrzymasz wiadomość z kodem weryfikującym, skopiuj go i podaj podczas logowania, a następnie dokonaj zmiany hasła.

stones

W naszym Klubie szkolimy instruktorów rekreacji ruchowej i instruktorów sportu - fitness, hatha joga, samoobrona, itp..

Szczególy na stronie: www.maraton.pl

komsz logo www 350x87px

logo fitness

TKKF logo 350x81px